vineri, 8 octombrie 2010

pt tine!


Stiu ca incerci sa uiti. Sa ma uiti pe mine, sa uiti Iubirea, sa traiesti fara sentimente. Inutile. Sa te mulezi pe stilul de viata al robotilor de langa tine, cu inimi de gheata, raniti la randul lor de alte inimi de gheata, razbunandu-se pe propria lor fiinta. Si tu ii crezi si ii urmezi, discipol fidel si cuminte celor ce nu mai cred in Iubire, au aruncat la recycle bin sentimentele. Toate. Inecandu-si amarul si neputinta in munca de zi cu zi, agonizand prin locuri inecate in fum si sordide. Si tu bravezi si ii urmezi. Te alaturi turmei. Nu da bine sa fii contra curentului ca te va arunca la tarm si vei pierde. Bani?Faima?Pozitie sociala?Totul e ipocrizie acolo si tu stii…
Ce-i Iubirea pentru cei ce vor sa parvina in viata calcand peste cadavre, peste propria lor constiinta, inutila.
Te-au pacalit, te-ai lasat pacalit si ti-ai erodat inima ta cea pura care se deschisese, fara sa stie nici ea de ce, mie, cel harazit tie de Sus. Pana sa te aflu n-am crezut ca exista Iubire. Doar ca pe tine memoria si anturajul te-au pacalit, te-au prins in vartejul asta fara noim al stralucirii reci si ispititoare, vremelnice si mincinoase a unui chip cioplit numit…stii tu mai bine cum.
Ma doare povestea pe care mi-ai spus-o atata amar de vreme incercand sa te protejezi, cum ziceai tu.Ma doare si inca ma macina pentru ca am fost in ea, te-am crezut pentru ca am vrut ca inima ta pura sa fie adevarata…am crezut si am suferit la toate intamplarile pe care le-ai nascocit sau,poate, le-ai trait mai mult sau mai putin asemanator, in imaginatia ta sau intr-o viata dincolo de limitele…realitatii. Ma dor si ma macina durerile mele, suferinta mea pentru tine, chinul la care m-ai supus cu buna stiinta sperand,Dumnezeu stie ce,pentru ca tortura asta iti parea un joc, nu credeai ca exista cineva care sa te creada…cu toate ‘petele negre’ din istorisirea ta…iti lasam loc si timp sa depeni mai departe…iar cand te-ai hotarat sa ridici valul,asa…cu jumatati de masura, te-ai afundat si mai tare in carapacea aceea in care sentimentele trebuie tinute ascunse, trairile trebuie mascate iar zambetul…zambetul trebuie sa fie protocolar, ca pentru clientii vremelnici…sau statornici…la care m-ai adaugat si pe mine, 5 minute sau mai putin pe zi, zile lucratoare, alteori nici atat…eu, clientul fara numar si fara firma…creditorul de sentimente…oricami-ul tau de zi cu zi…
Si cu toate astea te-am iubit si te iubesc, desi tu ma faci una cu pamantul de fiecare data cand te ascunzi dincolo de carapacea aceea care nu mai da protectie ci doar dependenta de lipsa de sentimente…fumul unei pauza furate…in doi. Iluzia ca te vei hotari vreodata sa devii 3D.
Sper tu cel ce citesti asta sa recunosti ca te regasesti in ea si sa te deschizi in fata mea la un momentdat!

4 comentarii:

Anonim spunea...

daca ever in this life time ai sa te lasi de scris, colile vor fi triste...(DINO)

Anonim spunea...

... ce rau imi pare ca o sa dezamagesc roboteii cu inimaa de gheata da... eu nu am de gand sa ma alatur maretei lor armate de inimi sfartecate....Pentru sentimentul de IUBIRE o sa stau darz orcarui curent...cat de mare si puternic ar fi el, si chiar daca va avea puterea sa ma arunce la tarm.....eu o sa ma ridic din nou si o sa-i opun rezistenta...si daca ma va arunca din nou!!!,o sa ma ridic IAR SI IAR si iar si iar si iar si iar...cu speranta ca voi cunoaste macar partial iubirea ADEVARATA , daca nu intotalitate. Si pe tine Miru nu VREAU sa te uit....si nici nu am incercat sa o fac... Inima mea stia foarte bine de ce vroia sa se deschida,pt ca vazuse sufletul tau bun dar pierdut si vroia sa te ajute sa te regasesti sa te scuture de "praful" care il aveai pe tine sa fii din nou CURATA in lumea asta atat de MURDARA .Si ma bucur din tot sufletul ca am reusit sa iti arat iubirea....dar cu ce pret miru??? :(,cu pretul despartiri ai reusit sa vezi iubirea mea .... Ce te si cu iubirea asta... tanjesti atat de mult dupa ia atunci cand nu mai e langa tine...dar flacara iei nu se stinge duar arde mocnit pana cand se va reaprinde iar intruna mai mare, care va emana mult mai multa dragoste decat prima.!!!.M-am deschis eu pentru o clipa care nu a durat prea mult ...dar mite pentru un moment care poate dura cu putin mai mult decat o clipa:)).Ai putina rabdare ca inima mea sa castige razboiul cu ratiunea si principiile mele!!!

Anonim spunea...

Imi este greu sa inteleg "de ce" ? Miru, poate ma ajuti tu, ce zici ? incerc sa gasesc raspunsul la urmatoarea intrebare: de ce o fata sensibila si care are atatea sentimente de aratat,a ales sa fie "in contra tuturor celor MARI"?cand ar putea sa isi exprime atre acestia multe alte sentimente ...

Anonim spunea...

Mai vrei sa participi la concursul literar despre care am vorbit ? Am nevoie de un CV!Saptamana aceasta!ASTEPT UN RASPUNS PE ADRESA DE MAIL !Profa!

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?