vineri, 19 februarie 2010

Wish list no 2

 IMI DORESC:


1.Sa zbor!
2.Sa mi se indeplineasca visele!
3.Sa merg in Franta!
4.Sa nu ma intalnesc cu omu' negru:D:D!
5.Sa NU ma uite lumea!
6.Sa am puteri magice!
7.Sa-l transform pe vava intr-o furnica:)!
8.Sa am o cofetarie si eu sa fac toate prajiturile!
9.Sa am o rochie facuta numai din stele!
10.Sa vorbesc cu ingerii:)!
11.Sa primesc cea mai mare ciocolata din lume!
12.Sa am multe multe baloane colorate si de diferite forme in camera mea!
13.Sa fiu in 2 locuri in acelas timp:P!
14.Sa joc intr-un musical!
15.Sa nu am regrete!
16.Sa nu plang niciodata!
17.Sa fiu implinita!
18.Sa nu imbatranesc niciodata!
19.Sa fiu nemuritoare in visele LOR.
20.Sa iubesc cu adevarat!:)
VA URMA!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?