marți, 16 februarie 2010

Memories!



Ganduri brambura insirate pe o hartie,sentimente pierdute undeva departe langa poarta sperantei ce de mult nu a mai fost deschisa,iar cheia a fost uitata  pe noptiera!Printr-e toate aceste ganduri care nu ma lasa sa dorm,care ma chinuie,incerc sa ma regasesc!printr-e masti,fete reci si neexpresive caut lumina si alinarea de mult visata inca din copilarie!
Sa vreau sa ajung la tine nu mai pot,lacrimile si durerea au lasat un gol imens in inima mea!un gol ce asteapta un zambet,o privire,o imbratisare!!
Nu si-ar avea rostul sa-mi cer scuze,nu si-ar avea rostul sa ma explic in fata ta de ce,dar un sigur lucru si-ar avea rostul,sa-ti zic ca ma pierd in privirile tale albastre si poate ca e singurul loc unde regasesc o parte din mine!Stiu ca acum tu ai viata ta si nu mai vrei sa auzi de mine,si iti respect decizia,dar ma gandesc  la tine de fiecare data cand visez la povestile mele nemuritoare ce intodeauna au un happy end!uite ca povestea noastra nu a avut un happy end,poate din cauza viselor mele,poate ca din cauza ''rigiditatii'' tale  ,dar,niciodata nu voi afla motivul adevarat ce tu l-ai ales pentru ca niciodata nu ai vorbit deschis cu mine si nu mi l-ai aratat pe adevaratul A!!!!!
Nu regret nimic,nu mai am regrete!am regretat prea mult timp si prea multe lucruri dar vei ramane in ''albumul inimii mele''!!

1 comentarii:

Vava spunea...

Parca regasesc in ce ai zis "povestea noastra". o iubire care nu s-a realizat dar a lasat in urma o prietenie frumoasa si o amintire deosebita,o speranta la iubire ce inca atarna si ce va atarna mereu.
Am tinut si o sa tin mereu la tine>:D<

Al tau Vava

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?