miercuri, 17 februarie 2010

Pentru V!


Ai stiut cum sa bagi cutitu in rana si sa-l invarti!ti-ai dorit ceva,si dupa ce ai avut ti-a fost indiferent!am incercat sa te inteleg,am incercat sa-ti arat o lume la care tu nu ai avut acces,am incercat sa te invat sa visezi,dar tu ai continuat nepasator drumul tau!de ce?(probabil ca am raspunsul,dar nu vreau sa-l accept)!!
Eu l-am vazut pe adevaratul Vlad,i-am vazut sclipirea,l-am inteles,dar tu?tu nu intelegi ,nu vrei sa intelegi si nu o sa intelegi niciodata ce am vrut eu sa te fac sa intelegi!de ce?raspunde-ti tu la intrebarea asta.pretinzi ca esti destul de destept si crezi ca te descurci in toate?bine!descurca-te in viata ta!fii implinit!!iar ca sa fii implinit nu trebuie sa fii atlet,sau sa crezi ca iubesti!trebuie sa ai ceva in suflet,trebuie sa asculti vantul,sa gasesti lumina,sa iubesti cu adevarat!tu nici macar nu vrei asta!la tine imaginea conteaza mai mult decat orice!ramai tu cu imaginea si cu sufletul inchis undeva departe intr-un nonsens perfect pt tine,iar eu cu visele,zambetele si defectele mele!!
Nu ai inteles nimic!nu ai realizat nimic,nu ti-a pasat si ai crezut ca ti se cuvine,ai aruncat cuvinte dure,ai zambit,ai mers mai departe cu nepasare si fara nici o remuscare!de ce eu nu as face la fel?!!In mine de acum nu o sa mai gasesti decat o simpla amica si o privire comuna!nimic special!Nu-mi mai consum timpul meu pretios pe oameni care nu inteleg ce e ala cu adevarat zambet,lumina,speranta si iubire!
 NU AM CREZUT CA POTI ZICE ATATEA LUCRURI URATE DESPRE O PERSOANA CARE CHIAR TI-A VRUT BINELE!Multumesc anticipat!

1 comentarii:

Vava spunea...

Stiu ca vrei sa ma intelegi sau cel putin ai vrut,ai vrut sa descoperi ceea ce nici eu nu am putut descoperi in mine.ai incercat sa scoti la iveala ceva ce e bine ascuns si dureros.i-ti apreciez in continuare eforturile si credema ca daca asi sti cum sa-l aduc in prim plan pe Vlad asi faceo chiar acum.Ajuta-ma sa inteleg unde am gresit.deschide-mi ochii si arata-mi calea sau deja e prea tarziu?cuvintele sunt de prisos si amintirea va ramane mereu undeva in sufletul meu
Ai aruncat cuvinte dure cu ura si tristete inainte sa-l cunosti pe Vlad in intregime.binele ni l-am vrut amandoi reciproc chiar daca fiecare a gresit in felul lui.ajungand sa te cunosc am realizat ca uneori chiar iti pasa si ca ti sau ai tinut la mine in felul tau.o simpla amicie nu ma incalzeste cu nimic.vreau sa fim ca inainte dar poate e prea tarziu si nu are rost sa regret pentru ca nu va schimba cu nimic.ma bucur enorm ca a fost ceva intre noi si sper ca acel ceva sa nu se fi terminat din cauza unor vorbe aruncate aiurea sau din cauza unor gestur,gandiri "nepotrivite".
AJUTA-MA SA MA REGASESC SAU LASA-MA SA MA ASCUND IN SPATELE LUI VAVA TOATA VIATA

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?