duminică, 20 noiembrie 2011



EL catre mine:
A fost odata intr-o zi de vara....simturile mi se ascuteau si mintea ridica ushor voalul iluziei....incet incet la orizont isi facea aparitia o silueta de domnisoara. Inainta cu pasi mici dar siguri catre mine. Cand am vazut-o am simtit o dilatare a timpului... putin cate putin a inceput sa ma acapareze un sentiment. Nu era strain...ci doar uitat. A urmat o zi foarte amuzanta...era ziua ei. Intalnirile au progresat si au fost din ce in ce mai dese...ne-am mutat impreuna. Aerul ei de inteleapta inocenta ma faceau sa trec peste incapatanarile si mofturile de moment...Urcusuri, coborasuri, momente pe care daca as putea le-as sterge, sau...nu, pentru ca am invatat din ele. In putin timp am renascut si mi-am redescoperit sufletul cu o mare parte din culorile si fluturii sai...iar pentru asta ii voi multumi toata viata mea si toata viata mea va avea un loc NUMAI si numai al ei...Multumesc ca mi-ai adus aminte cum sa iubesc. Tu esti "Christofor" al meu!
 Iti doresc sa gasesti (pana ma voi intoarce) pe cineva care sa te iubeasca, sa te inteleaga si sa te aprecieze cel putin cat ai facut tu astea pentru mine! Te iubesc!

Raspunsul meu:
Dragul meu,Nenumitule ,
Iti doresc sa-ti gasesti drumul si sensul vietii tale si ai fluturilor tai multicolori! Sa nu-ti uiti niciodata radacinile si sa gasesti linistea si alinarea dupa care tanjesti atat de mult in sufletul acela al tau ce-i inconjoara pe cei de langa tine cu lumina dar si tristete!
Nu este usor, nimeni nu a spus ca este usor( nici macar Christofor), ideea este sa reusesti sa te ridici din ''intunericul'' in care ai salasluit atata timp si sa oferi o sansa  sufletului sa ofere iubirea si sa primeasca.
Un prieten mi-a spus ca sunt''o clipa'' si ca dupa dispar, nu face si tu aceeiasi greseala ca si mine, nu-ti parasi persoanele dragi doar pt ca te simti neputincios si ti-e frica sa primesti iubire si compasiune!]
Mai tii minte momentele frumoase dintre noi? Mai tii minte atingerile, privirile, mangaierile ,zambetele, jocurile ce ne ajutau sa intelegem lumea asta gri si rea din jurul nostru ? pretuieste-le pt ca amintirile sunt singurul''bagaj'' cu care plecam de pe lumea asta!
Nu-ti inabusi sentimentele si simtirile ce le-ai redeschis cu cheia iubirii , vei regreta si iti va fi foarte greu sa redeschizi aceeasi usa a 2a oara!
Ochii tai , buzele tale spun povesti frumoase si traite la lumina , deci esti un om al luminii, nu o da la schimb pentru nimic in  lume!Pastreaz-o in inima ta si fructific-o pt ca numai asa putem colora lumea asta, prin IUBIRE !
Mi-ai provocat o durere mare, dar este de inteles, pt ca esti doar ''un actor grabit'' ce-si cauta drumul si sensul....insa nu uita eu voi fii intodeauna pe scena ''unei nopti de vara'' asteptandu-te si sperand ca te vei intoarce ; chiar de nu va fi asa voi fii fericita sa te vad ca esti cu adevarat fericit cu EA. EA este si va ramane iubirea ta vesnica iar asta este o lectie  pt mine ( vezi amandoi invatam si am invatat din relatia ce a fost ). 
In concluzie iti doresc si tie actorul meu ce a fugit de pe scena verii noastre si EI o viata frumoasa si un drum la lumina ...poate intr-o alta viata vom mai avea o sansa si atunci te voi alina mai des, te voi mangaia si te voi aprecia mai mult, dar pana atunci drum bun si sa ne revedem cu dragoste in suflet si amintiri in gand!
Ai fost pentru mine o relatie de-o vara, o vara ce ne-a scrijelit numele noastre pe copacul acela mare si frumos din IOR ! Ior va ramane locul nostru de joaca si numai al nostru, fara EA!
Sa nu intelegi gresit cuvintele mele , Sunt din DRAGOSTE!





1 comentarii:

Anonim spunea...

cata dragoste pe voi!:)...frumos, frumos asa ce sa zic! ..bravo vega!
super!

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?