duminică, 20 noiembrie 2011

Alexa o cheama...



Priviri, zambete, gesturi, chicoteli, intr-un bar plin de fum si oameni voiosi parca noi doua ne cunoasteam de o vesnicie, fiecare gest, fiecare privire avea povestea lor. . Comunicam dincolo de cuvinte, parca ne cunosteam de o vesnicie.
Atunci drumurile noastre s-au intalnit si buzele tale ma ispiteau dar ochii imi interziceau, era un joc inocent, dar in acelas timp senzual a doua suflete ce se regasisera.Apoi a urmat ca o avalansa revelionul cu sampanie,atingeri, si o noapte de neuitat cand parca ochii tai de cleopatra isi doreau o parte din mine...vroiai inima mea si dragostea mea, iar eu ca un slujitor de nadejde ti le-am oferit pe colturile lunii ce ne veghea in seara aceea mistica.Mi-am inclinat capul si apoi ti-am mangaiat trupul perfect si buzele ce ma ispitisira de la inceput sa ma joc.
Apoi au urmat nenumarate intalniri ce m-au facut sa ma indragostesc de tine si de trupul tau ce emana o mare senzualitate .
Iti multumesc ca existi in viata mea, in calitate de iubita si de prietena! Sa nu uiti niciodata ca sunt la un telefon distanta si ca orice s-ar intampla ai ramas in sufletul meu si ai un loc special!

5 comentarii:

Dae spunea...

Ok...frumoase cuvinte. Sa-nteleg ca nu o mai arzi cu tipi? :P

Adina Alexandra Ilie spunea...

it multumesc mult, iubita mea, ma simt flatata!
Intr-adevar relatia noastra e speciala, e minunata! si tu ai un loc special in sufletul meu, >:D< Breto

visatoru' spunea...

hmmmm...

Anonim spunea...

visatoru....de ce doar hmmm?

Butterfly--- spunea...

visatoru' avem vreo problema cu relatia mea si a iubitei mele ( alexa) :) te poti exprima liber, chiar te rog sa o faci!...:):):P:P

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?