marți, 19 ianuarie 2010

Wish list no 1




Imi doresc:


1.Sa invat sa PRETUIESC cu adevarat iubirea oferita de cei din jurul meu!


2.Sa ma regasesc printr-e 1000 de ganduri!


3.Sa nu mai port MASTI!


4.Sa ma invete EL sa iubesc cu adevarat!


5.Sa ZAMBESC cu adevarat!


6.Sa imi pun viata in ordine!


7.Sa-mi gasesc DRUMUL!


8.Sa imi ascult INTUITIA!


9.Sa nu-i mai dezamagesc pe cei din jurul meu!


10.Sa apara SOARELE si pe strada mea!


11.Sa pot sa am macar jumatat din mintea geniala a MAMEI mele!


12.Sa gasesc un CRET:D cu ochii albastrii/verzi si eventual cu care sa am ce discuta(gen destept) si romatic(am pretentii deja:)):P:)):P...!


13.Sa fiu ''autentica'' pt ca doar ''autenticitatea''ne permite sa FIM cu adevarat,si nu ceea ce credem noi ca ar trebui sa fim!


14.Sa reusesc sa aud picaturile ploii si sa SIMT mirosul unei crizanteme .


15.Sa-mi zica EL ca ma pretuieste si sa ma priveasca ore in sir cand dorm!


16.Sa invat sa DANSEZ cu ploaia!


17.Sa am parte de o alta POVESTE romantica parca ireala!!


18.Sa dorm o zii intreaga pe o pajiste,undeva departe de ochii LOR!


19.Sa GATESC o zii intreaga ce vreau eu!


20.Sa fiu tinuta IN BRATE si sa mi se faca complimente:D:D

1 comentarii:

Vava spunea...

Si eu vreau sa gatesc si cineva(mama) nu ma lasa
Si eu vreausa ma regasesc si sa-mi gasesc drumul in viata
Si eu vreau sa nu ma mai ascund si sa-l descopar pe adevaratul Vlad
Si eu vreau multe dar nu stiu cate vor deveni realitate

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?