miercuri, 20 ianuarie 2010

Scrisoare catre Doamna Lupescu!



Buna ziua doamna draga!sa aveti o zi buna!...vroiam sa va spun ca imi lipsiti mult si ca imi pare nespus de rau ca poate nu v-am pretuit atunci cand trebuia,asa cum meritati si regret...poate ma credeti,poate nu dar ati fost singura persoana care m-a inteles cu toate ciudateniile mele si cu tampeniile mele si ati reusit sa ajungeti pe aceiasi unda cu mine.ati reusit sa-mi deschid ochii...a fost o periada foarte frumoasa si imi lipsiti mai mult decat oricine sau orice.Tonitza pierde un pedagog adevarat si un om de exeptie,eu abia ma abtin sa le zic de dulce celor din Tonitza!pt mine a ramas o amintire dulce-amaruie mai mult amaruie...si sincer nu pot sa va descriu in cuvinte cata ura pot avea pt cei de acolo care v-au facut rau dv si altora care nu s-au conformat la marlania lor.poate e un sentiment pe care nu ar trebui sa-l cunosc la varsta mea si nici in viata sa nu-l am dar credeti-ma ca ma oftic asa rau ca nu e ceea ce predinde liceul Tonitza!!sunt o gramada care nu au ce cauta acolo si sunt o gramada profesori(nici profesori nu cred ca se pot numi) care pana la varsta lor nu au inteles ca sunt acolo sa dea mai departe ce au invatat ei,pt ca pana la urma noi o sa ajungem sa-i conducem...iar ei strica si mai rau generatia asta si dupa o sa se planga ca nu au pensii mari sau ca asta nu e societate,dar ei ne creeaza si ei ar trebui sa se simta vinovati!nimeni nu tine cont de nimic,calca pe cadavre sa-si vada scopul implinit iar asta sincer imi da un sentiment de ura dar in acelas timp si de nesiguranta!mi-as dori sa dau timpul inapoi,dar sunt constienta ca asta nu se poate intampla asa ca incerc sa merg inainte si sa pot sa ma tin pe piciare pt ca daca acum 'cad' in societatea asta stiu ca imi ratez viata si viitorul meu care poate fii un viitor frumos!stiu ca un mail nu poate schimba nimic dar eu in prostia mea tot sper la o viatza mai buna!na ce sa fac eu tot SPER!speranta moare ultima!.....nu stiu de ce v-am spus dv asta dar am simtit nevoia sa o spun!sper ca nu v-ati suparat pe mine si poate daca citit ce am scris imi dati si un replay...am nevoie de dv mai mult decat oricand,am nevoie de sfatul dv,de alinarea si de cearta dv!!sa aveti o zi minunata!!!!

Imi este extrem de dor de dansa!Ea face parte din putinii oameni din invatamant care chiar au coloana vertebrala si multa,multa cultura!!!!VA IUBEEESCCC!

Stiu ca va este greu acolo unde sunteti,dar eu nu o sa va uit niciodata,veti ramane in inima mea si aveti un loc special acolo!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?