luni, 4 ianuarie 2010

Suflet pustiu...




Te-ai nascut prea repede,rezista.te-ai nascut mult prea devreme,rezista.vei afla prea timpuriu,rezista.vei vedea ca ce e viu nu rezista.cand te vei ridica si pe  figura ta durerea vei afla,cum vei infrunta nedreapta viata ta durerea vei afla.si cand vei vedea ca nu inseamna da ,atunci vei intreba de ce draq toate astea.vei dori sa stii,vei dori sa stii,vei innebuni daca nu vei stii,daca nu vei fii aflat,te vei inghenunchia ca adveraul nu va conta.vei dori sa stii,de ce de ce?iar cand vei afla cum nasterea ta cu durere s-a petrecut si ea va deveni si durerea si speranta in acelas timp,te vei intreba,te vei implora sa stii,de ce tu vei purta o cruce in viata ta sa stii de ce?de ce lumina e prea departe iar adevarul nu-l vei stii.de ce?


Ajuta-ma,strig din vagauna asta si imi invoc mortii in ajutor.ma aflu intr-un cerc vicios ce ma urmareste oriunde m-as duce!valsez cu umbrele si amintirile iar realitatea imi e dusman.nu pot sa-mi explic cum am ajuns aici dar probabil nu mai suport realitatea,imi plac visele,imi plac povestile vesnic nemuritoare,iubesc vantul,degust fiecare miros,miros fiecare gust si ating cu frica tresarind o amintire ce ma face sa renunt la tot,ce ma face sa nu mai lupt,ce ma face sa nu mai zambesc,ce ma face sa uit sa ma mai trezesc!Vreau sa cred ca exista cu adevarat iubire,vise,sentimente ,dar unde le gasesc?la sfarsitul unei sticle de vin?la sfarsitul unei nopti de dragoste cu un necunoscut care ma minte ca esti tu?cu amintirea ta dulce amaruie?sau poate in privirea unui strain ce-mi aduce aminte de gesturile tale?...m-am saturat sa caut,am oboist,vreau sa zabovesc aici o vesnicie,aici in vagauna mea unde nici stropii de ploaie,nici razele de soare nu ajung, aici,unde nici macar cea mai fioroasa lighioana nu poate intra!am incetat sa sper,am incetat sa caut,am incetat sa cred si asa imi astept cu lacrimi de durere moartea si in tacerea asta care mi-a devenit cel mai bun si loial prieten valsez cu vantul si ma rog la Dzeu sa ma crute de toate defectele mele,ura,gelozia si toate lucrurile cele mai rele de pe pamant si sa-mi dea drumul in necunoscut,de unde sa pot sa incep o noua viata intr-e ingeri,muzica harpelor si protectia luminii!!

1 comentarii:

Vava spunea...

TOTI ne nastem cand nu ne e vrema.TOTI vrem sa fim in viitor sau in trecut dar niciodata in prezent.TOTI vrem sa schimbam lumea,TOTI vrem sa fim altceva decat suntem,dar nimic din ce am zis nu e posibil si TOTI stim bine asta

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?