marți, 14 ianuarie 2014



ce dilema...independent de vointa mea, darurile mele capatasera continut si ma asteptau triste si nenumite de mine sa le implinesc, si am ales , si atunci m-am schimbat , mi-am luat haine noi, colorate sa ma pot ascunde in anonimatul strazi, atunci m-am inventat pe mine cea de toate zilele si am incetat sa mai sper. Descoperisem intr-o zi de marti , ca sunt victima coincidentelor, ca tot intr-o zi de marti sa pariez pe sufletul meu, ca ''actorul'' care isi sapase teatru in sufletul meu . Am castigat pariul incet si de-avalma a venit peste mine primavara cu liliac si bai de trandafir, cu Tocata si Fuga in Re Minor al lui Bach, cu Avalanche a lui Leonard Cohen, si papanasii cu smantana ; mestecam dulce-amar si cu foame coincidentele din viata mea...si atunci am iubit VIOLET...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?