miercuri, 2 decembrie 2009

un gand,o lacrima,un sentiment!!


Te-am iubit si te-am tinut la sanul meu!Am crezut in tine si am sperat ca vei intelege durerea mea.Te-am ridicat din cloaca in care erai,ti-am oferit iubire si lumina!Dar tu,m-ai judecat,mi-ai judecat viata si modul meu de a fi.Ai luat piatra si ai aruncat in mine fara mila si cu multa ura!Ti-am intins mana sperantei,ti-am oferit zambetul meu si inima mea!Te-am lasat sa ma calci in picioare de 1000 de ori,ti-am zambit cand tu erai nervos.Am lasat de la mine totul ,am incercat sa te inteleg.Am vorbit cu ploaia si m-am razboit,ca soarele sa apara si sa-ti incalzeasca sufletul,sa aduca aduca lumina si iubire in viata ta,sa poti simti lucrurile pe care eu le-am simtit.Insa tu ai reusit sa ma lovesti,ai taiat in carne vie ,ai distrus si singurul lucru bun pe care il mai aveam in mine!!Mi-as dori sa purtam o discutie ,sa-mi reprosezi tot ce ai de reprosat ,si sa-ti reprosez si eu,sa refulez,sa plang,sa te vad si dupa aceea cu sufletul gol de iubire,plin de ura si orgolii sa pleci zambind spre alt decor,spre alta scena.Pentru mine ai ramas ca o ploaie ce-ti inunda sufletul de tristete.Sunt cuvinte nerostite,sunt sentimente apasatoare,sunt gesturi gandite dar nefacute la timpul lor si regret.Am suferit si sufar,inima mea a ramas la tine!!Iti doresc sa ai in viata un drum pietruit de iubire,intelegere si multa,multa intelepciune.Probabil ca vei intelege sau nu,poate in viata vei putea realiza sau nu!eu macar sper sa-ti dea D-zeu pe cineva ca tine si sa tii nebunese la ea.Gura de aur nu am,dar clepsidra vietii si batranul timp vor rezolva lucrurile.Ma doare sufletul,ziua mea nu-si mai gaseste raza de soare,noapte visele mele sunt zbuciumate !Blestemele tale m-au ajuns!!!Eu nu blestem,eu nu ingan,timpul va dovedi !Eu imi port crucea mea cu demnitate,si o port pana la capat,fii demn si ai constiinta(macar atat).........nu intrebati de ce am scris asta,probabil ca ma simt singura,si de curand a murit si bunicul meu!!!singuratatea vine si trece dar gustul amar ramane!!acum puteti sa ziceti ca suna a pitzi,puteti sa ma blamati,daca nu va place asta e,ghinion,,,,e blogul meu scriu ce vreau pe el;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?