marți, 17 august 2010

Nenumitule,

Praf de stele in loc de ochi si inima de lumina.
curcubee formate din lacrimile cerului si a pamantului
Fluturi adormiti de muzici si muze ce-ti zambesc inocent
Ingeri ce-ti canta simfonia divina a boltei cerului
Toate astea sunt TU!

Dorul si remuscarile ma apasa,dragostea fata de necunoscut m-a parasit impreuna cu zambetul ce de fiecare data il schitam in preajma ta!Lumina si intunericul se lupta in suflet mai rau ca niciodata!
Intrebarile curg impreuna cu zilele,orele,minutele si clipele ce le petrec gandindu-ma ''cum ar fii fost daca?"..imi vine sa urlu,sa ma auda si cerurile si sa-mi cer iertare si sa reusesti sa ma ierti.in fond definitia iertarii este:
"Parfumul unei flori lasat pe pantoful care a calcat-o".
Un prieten bun mi-a spus ca eu sunt ''o clipa'' ,in fond oricine isi doreste ''clipa'',dar sunt mai mult de atat sunt ''o clipa'' care poate dura la nesfarsit daca tu imi permiti si iti deschizi bratele!in fond ce ai avea de pierdut?doar ''o clipa''!!!!



Gingaşă floare a Iubirii,
Prea trist îţi e parfumul!...
Şi-n taina cea ascunsă firii
Te dăruieşti tăcut Durerii
Ca-n tămâiere fumul...

Petala-n doruri se frământă...
Şi-ncet parcă se stinge...
Tânjind, în doru-i care cântă,
Şi-n albul care o-nveşmântă,
Că raza n-o atinge...

Lumini din Raiul de Iubire
Îmbrăţişează floarea,
Şi picuri de neprihănire,
În rouă plânsă de sfinţire
Îşi dau îmbrăţişarea.

Căldura inimii sporeşte
Ca jarul sub tămâie...
Parfumul parcă se-nteţeşte...
Petala iartă...că iubeşte
Ca-n dragostea dintâie.

Un zâmbet cald alină dorul
Iertând pe totdeauna,
Sfinţind şi taina şi fiorul,
Împrăştiind în zare norul,
Şi potolind furtuna.

Mi-e inima de raiuri plină
Că a-nflorit Iubirea!
Parfum din tainică grădină
Mângâie Cerul şi alină
Şi plânsul şi zdrobirea.

Iertarea-şi picură nectarul
Pe setea grea a firii…

Lasa-ma sa intru din nou in viata ta si sa-mi repar greselile.dupa aceea imi voi lua amintirile si scoica in necunoscut!imi asum greselile facute si NU ma voi da batuta,pana nu te voi cunoaste cu adevarat intr-u totul si pana nu voi fii sigura ca m-ai iertat!
Cel a carui postare este dedicata ,este al unui suflet plin de lumina si stele,iar daca TU imi vei citit vreodata postarea te-as ruga din tot sufletul meu sa lasi un comenariu raspuns la postare!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezia draga Miruna,la fel ca sufletul tau.Bratele mele s-au deschis pt tine,acum Tu fii "clipa" care dureaza la nesfarsit.Si sunt foarte sigur ca daca ne inarmam cu putina RABDARE o sa iasa ceva de neutat!!! te pop

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?