sâmbătă, 8 mai 2010

Regrete...la ce bune oare?

A trecut mult timp si praful s-a asezat pe niste cuvinte fara sens dar scrise cu sentimente puternice ce puteau darama si imperii!!Am inselat,am dat prietenii adevarati pe placeri absurde,am ignorat ratiunea,am interpretat rolurile cele mai mizerabile si fara rost,m-am ascuns in intuneric si m-am pierdut,am orbit,uratul si intunericul m-a facut un om meschin si fara coloana vertebrala!Am uitat sa zambesc,am uitat sa iubesc,am uitat sa ajut ,am uitat sa vad lumina ce ma putea salva....am uitat...si atat!!Sau poate in absurditatea mea am IGNORAT.!nu am scuza,nu am nici macar una,cu toate ca as vrea sa-mi gasesc scuze,dar ratiunea si inima nu-mi permit !Mi-am gasit scuze atata timp ,acum trebuie sa infrunt un zid ce cu greu se va darama,trebuie sa ard o ''eticheta'',trebuie sa merg cu capul in pamant si sa ma rog ca tot acest cosmar sa se termine,sa ma ierte prietenii adevarati si sa ma uite intunericul si toti acei oameni care joaca roluri mizerabile!!!M-AM SATURAT DE FALSITATE,MASTI,INTUNERIC SI MINCIUNA!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Nu aveti nimic de comentat?